Informatikai Szolgáltatásmenedzser

Jártas vagy a támogatási projektvezetésben és a projekttagokkal való kommunikációban?
Motivál, ha jó kapcsolatot alakíthatsz ki az ügyfelekkel és emellett együttműködhetsz az üzemeltető szakemberekkel?
Szeretnél olyan területen dolgozni, ahol szolgáltatásmenedzseri ismereteidet kamatoztathatod?

Ha ezekre igen a válaszod, és legalább 2-3 év releváns tapasztalatod van, akkor várjuk jelentkezésedet hozzánk, az EURO ONE Adatközponti Megoldások üzletágunkba Szolgáltatásmenedzser pozícióba!
Az EURO ONE Számítástechnikai Zrt. a Bravogroup Holding részeként meghatározó tagja hazánk egyik legnagyobb árbevételű magyar tulajdonú infokommunikációs vállalatcsoportjának. Az informatikai vállalkozások élvonalába tartozó cég, több, mint 100 főt foglalkoztat és 25 éve tevékenykedik a szakmában, ezalatt stabil szakértői gárdát alakított ki, éves forgalma pedig közel 10 milliárd Ft.
Vállalatunk a hagyományos hardverértékesítés mellett infrastrukturális és IT-biztonsági megoldásokkal, üzleti alkalmazások fejlesztésével, valamint üzemeltetéssel is foglalkozik.

Feladatok, amiben Rád számítunk:

  • Üzemeltetés, támogatás tárgyú szerződésállomány kezelése, státusz jelentések, riportok készítése az elvégzett feladatokról
  • A szerződéses feladatok menedzselése, scope követése, határidők betartatása a projekt tagokkal, eredménytermékek ellenőrzése
  • Rendszeres havi ügyfél „látogatás”, egyeztetés, időszaki értékelés
  • Ügyfelekkel jó kommunikációs kapcsolat kialakítása, ügyfél elégedettség növelése,
  • Napi, heti feladatok kiadása, ellenőrzése, a szakmai feladatok koordinálása az üzemeltetési csapattal közösen
  • A feladatok dokumentálása, az üzemeltetési vezető felé jelentések elkészítése
  • Üzemeltető szakemberekkel való szoros együttműködés
  • Együttműködés az Üzemeltetési vezetővel

Amilyennek elképzelünk Téged:

  • Szakirányú felsőfokú végzettség (projektmenedzser, információmenedzsment, informatikus, műszaki menedzser, mérnök, rendszerszervező)
  • Szolgáltatás menedzseri ismeretek, 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
  • Jó kommunikációs és szervezőkészség
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Precizitás, jó problémamegoldó képesség
  • Proaktivitás, önálló munkavégzés
  • Csoport munkában való részvétel, munkaszervezés napi szinten

Előnyként kezeljük:

  • Megbízható angol nyelvtudás
  • Informatikai beállítottság, informatikai ismeretek
  • Projektmenedzseri ismeretek

Amit kínálunk:

  • Dinamikus, szakértő csapat
  • Versenyképes kompenzációs csomag
  • Sport bérletek és sportolás támogatása
  • Folyamatos oktatási és képzési támogatás
  • Fejlődési lehetőség, karriertervezés
  • Stabil munkahely

Jelentkezem