Kiterjesztett Office 365 lehetőségek az oktatás területén

Az Office 365 és a Moodle e-learning rendszer integrációja kiváló lehetőséget biztosít oktatási intézmények számára. A megoldás lényege, hogy a népszerű oktatás-szervezést támogató rendszer, a Moodle, kiegészül az O365 színes eszköztárával, támogatva ezzel a hallgatók és oktatóik közös munkáját.
A két rendszer integrációjával jelentős költségcsökkenés érhető el azáltal, hogy mérséklődnek a szerver fenntartásából és üzemeltetéséből adódó ráfordítások, illetve ezzel egyidejűleg az adminisztrációs költségek is csökkennek.
A költséghatékony működésen túl, a felhőalapú szolgáltatások terjedésének köszönhetően az infrastruktúra is fejlődik, mely jelentősen hozzájárul az intézmény versenyképességéhez: hatékonyabb működés mellett vonzóbbá válik az intézmény, illetve tehermentesíti a hallgatókat, az oktatókat és az intézmény dolgozóit egyaránt.

A megoldásról bővebb információ a http://www.o365moodledemo.hu/index.html oldalon található, ahonnan elérhető a rendszer demo változata is!